19 Nisan 2015 Pazar



Roommate 2 Ev sakinleri




Dizilerimin hepsi bittikten sonra izlemeye başladığım Güney Koreli bir reality show. Program 11 ünlü aynı evde yaşarsa neler olur sorusuna cevap veriyor. Evin içinde heryerde kamera var o yüzden sevdiğiniz ünlülerin her halini görebilirsiniz. Roommate ve Roommate 2 olmak üzere iki sezondan oluşuyor. Ben 2.sezonu daha eğlenceli bulduğum için ondan bahsetmek istedim.


Lee Dong Wook




Dünya'ya düşmüş olan meteor parçası. 1.sezonda da vardı. Roommate'e katılmadan önce ailesiyle yaşıyormuş. Duyunca çok şaşırdım açıkçası ben olsam iş bulduğum gibi  ayrı eve çıkardım.


Nana


 Afterschool ve Orange Caramel gruplarının üyesi ve bana göre Kore'nin en güzel kızı. Hem seksi hem de şeker birisi. 1.sezonda da vardı. Lee Dong Wook ile arasında bişey olmasını istemiştim ama yapımcılar durmadan Jo Se Ho ile arasını yapmaya çalıştı.


Jo Se Ho


Kore'de başarılı bir komedyen. 1.sezonda da vardı. Her bölümde beni güldürmeyi başardı.


Lee Guk Joo


Kore'de başarılı bir komedyen. İzlerken keşke benim oda arkadaşım olsa dedm. Harika bir kadın.


Jackson Wang



GOT7 grubunun üyesi. İdeal tipim. Young Ji'yi durmadan kıskanması o kadar şekerdi ki.


Heo Young Ji



KARA grubunun yeni üyesi. Programda en sevdiğim ünlüydü. Uyurken bazen gözleri açık uyuyor ve gülerken de ses çıkarmıyordu.(bakınız)Young Ji ve Jackson'ın program boyuncaki hareketlerinden birbirlerinden hoşlandıklarını anladım. Ama hiç resmi bir açıklama yapmadılar. İkisi hakkında bir yazı yazmamı istersenz lütfen yorumlara yazın :)


Park Min Woo


Flower Boy Ramen Shop dizisiyle tanınan aktör. 1.sezonda da vardı. 


Sunny



Girl's Generation grubunun üyesi. Program boyunca çok dikkat etmediğim için hakkında çok şey bilmiyorum.


Seo Kang Joon


Cunning Single Lady dizisinden tanıdığınız oyuncu. 1.sezonda da vardı. Programda beni en çok güldürdüğü yer yükseklik korkusu olmasına rağmen gaza gelip bungee jumping yapmasıydı. Atladıktan sonra annneeeeee diye bağırmasını da unutamam tabii...

Park Joon Hyung


G.O.D grubunun üyesi. 45 yaşında olduğunu duyunca şaşırmıştım çünkü nerdeyse evdeki herkesten daha enerjikti.


Ryohei Otani


Japonyalı aktör. Park Joon Hyung Amerika'dan Ryohei de Japonya'dan olduğu için ikisinin Korecesiyle az uğraşmadılar.

Bae Jong Ok


Çok beğendiğim bir oyuncu olmasına rağmen neden bu programa katıldığını anlamadım. Programda kendisini hiç aktif olarak görmedim.


Tüm ünlüler bu kadardı. İzlerken keyif alabiliceğiniz bir program. Ayrıca size Kore kültürünü dizilerden daha iyi anlatıyor.Program boyunca yaptıkları ses efektleri benim çok hoşuma gitmişti İzlemenizi tavsiye ederim pişman olmazsınız.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder