18 Nisan 2015 Cumartesi

En Sevdiğim Diziler



Herkese merhabaaa!! 

Bu benim yaptığım ilk blog sayfası umarım beğenirsiniz. Uzun zamandır kore dizileri izliyorum ve izlemekten keyif aldığım dizileri sizle paylaşmak istedim.



1. A Gentleman's Dignity




İlk izlediğim kore dizisi. Kuzenim bana kore dizisi önerdiğinde yok daha neler çekikleri mi izlicem hepsi birbirine benziyor demiştim. (evet sonra çok yanıldığımı anladım bayaa yanılmışım) Kesinlikle izlediğim en iyi romantik komediydi. Konusu 40 yaşlarındaki 20 yıldır beri arkadaş olan 4 erkeğin başından geçenleri anlatıyor. Çok uzun süre önce izlemiş olmama rağmen aklımda kalan bazı sahneler var. 













2. Kill Me Heal Me





Zengin bir iş adamı olan Cha Do Hyun çocukluğunda geçirdiği bir tramva sonucunda Dissosiyatif kimlik bozukluğu hastalığı var. 7 ayrı kişiliğe sahip. Ne zaman zor bir an yaşasa o kişilikler ortaya çıkıp onun için zorluklarla başa çıkıyor ama o kişiliklerdeyken neler yaptığını hatırlamıyor. Psikiyatri kliniğinde çalışan Oh Ri Jin Cha Do Hyun'ın gizli doktoru olarak ona bu hastalıktan kurtulmasına yardım edecek. Tabii bu iş çok kolay değil çünkü kişiliklerinin hepsi erkek değil. Aralarında 17 yaşında olan erkek gruplarına aşık olan Yo Na da var...



Diğer sorun olan kişilik ise Shin Se Gi. Sert adam ama aynı zamanda da romantik. Oh Ri Jin'e aşık. Cha D Hyun'ın tam tersi





 Ji Sung'ın ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu burda daha iyi anladım. Adam 7 farklı karakteri canlandırdı. Helal olsun valla.

3. Liar Game






İzlediğim en farklı diziydi. Çünkü izlerken sonunda ne olacağına asla tahmin edemiyorsun. Sonuç seni herzaman şaşırtıyor. 

Liar Game rakibini kanıran tarafın kazandığı ucunda 10 milyar won olan bir tv programıdır. Nam Da Jeong bilmeden bu yarışmaya katılır. Kazanması için ona yardım edenler arasında bir okulda psikoloji profesörü Cha Woo Jin vardır. Bu kişi zeki olduğu kadar aynı zamanda dolandırıcıdır.

Fragman 1
Fragman 2




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder