23 Mayıs 2015 Cumartesi

Falling For Innocence (Bol gifli)



Falling For Innocence

Sonunda sınav haftam bitti ve ben yeniden kore dizilerini izlemeye geri döndüm. Aaahh nasıl da özlemişim. Ve çok şanslıyım çünkü beğendiğim diziler listesine bir dizi daha girdi.


İlk bölümü 3 Nisan 2015'de çıkan bu dizi toplam 16 bölümden oluşacak. Şuana kadar sadece 7 bölümünü izledim ve dizi çok fena sardı. Oyuncuları Jung Kyung Ho (sağda), Kim So Yeon (ortada) ve Yoon Hyun Min (solda) var. Bu oyuncuların önceki dizilerini izlemiş olanlar bilir ne kadar yetenekli olduklarını. Kısacası kadro bir harika.



Konu: Konu Kang Min Ho (Jung Kyung Ho)'nun babasının elinden şirketi alan amcasından intikam almasının üzerine kuruludur. Kang Min Ho kalp hastasıdır ve o sırada amcasının şirketinde sekreter olarak çalışan Kim Soon Jung (Kim So Yeon) ile tanışır. Kang Min Ho'nun ölümüne az kalmışken nakil için bir kalp bulunur ve Kang Min Ho kendini tamamen olmasa da farklı bir kişilikte bulur.


Bir diziyi en iyi gifler anlatır. Onlar sizin diziyi izlemeyi istemenizi sağlar.












Acı ve üzüntü... Bunları sadece yaşıyorsan hissedebilirsin.






İzlemenizi tavsiye ediyorum. Dram değil ama bazı bölümlerde ben çok ağlamıştım. Dikkatli olun. Ayrıca fragmanı izlemeyi unutmayın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder